Månadsmöte oktober-21

Bengt Åkerfors underhåller oss

Pandemirestriktionerna klingar av och vi kan mötas som vanligt igen.
Måndagen den 25 oktober samlades ett trettiotal medlemmar i Vagnhallen Fontänen. Ordförande Jan Gustafsson hälsade alla hjärtligt välkomna och speciellt vår gäst/underhållare Bengt Åkerfors från Motala. Jan välkomnade också våra gästande SPF- medlemmar från andra föreningar.
Bengt sjöng och spelade för oss till förinspelat ackompanjemang. Vi fick höra många gamla, kända låtar från vår ungdomstid. Ibland åkte klarinetten och trombonen fram och ersatte gitarren - varierat och trevligt!
Mötet fortsatte med fika, lotteri och information som ordförande Jan bjöd på. Jan påminde om höstens kommande månadsmöten och att fri entré gäller året ut för ROXEN- medlemmar. Vår duktige programfixare Bosse tipsade om nästa månadsmöte då vi ska få se fina naturbilder av gästande fotoentusiasten Johan Johansson från Linköpings Fotoklubb.

Nästa månadsmöte är måndagen den 29 november.