Äntligen - månadsmöte

• populära vinster
  • lockande vinster

Äntligen månadsmöte igen!
Måndagen den 27 september samlades ett trettiotal medlemmar i Vagnhallen, Fontänen efter ett långt pandemiupppehåll.
Ordförande Jan Gustafsson hälsade alla hjärtligt välkomna och speciellt våra nya medlemmar Inger och Kristina. Jan välkomnade också våra gästande SPF medlemmar från andra föreningar liksom de nya styrelsemedlemmarna Marianne och Jörgen.

Vi fick nöjet att se många roande och intressanta bilder som Correns fd fotograf Göran Billeson presenterade. Många igenkännande leenden noterades och Göran tackades för sitt framförande  med rungade applåder. Efter anförandet sålde han sina fina böcker.

Mötet fortsatte i gammal känd stil med fika, liten tipslek, lotteri och information som ordförande Jan bjöd på. Jan påminde om höstens kommande månadsmöten och att fri entré gäller året ut för ROXEN- medlemmar.Till smörgås/kaka aktiverade Marianne och Bosse oss alla med kluriga frågor - väldigt uppskattat. Mötet avslutas  med vårt omtyckta lotteri.

Nästa månadsmöte är den 25 oktober med sång och musik.