Årsmöte 2020

SPF Senniorena Tjörnveteranernas årsmöte den 13 februari 2020 i Kyrkans Hus, Kållekärr.

• Smepojkarna

Årsmöte 2020
Vice ordförande Olle Kjellström hälsade drygt 90-talet medlemmar välkomna. Efter parentation över det gångna årets avlidna medlemmar började mötesförhandlingarna. I verksamhetsberättelsen redovisades en livaktig verksamhet med en stor boulesektion och många studiecirklar och friskvårdsaktiviteter. Till ordförande i föreningen omvaldes Margareta Andersson. Övriga i styrelsen är Olle Kjellström, Jan Magnusson, Inga Olsson, Birgitta Rutgersson, Lennart Thorvaldson och Dagrun Trewe. BrittMarie Pettersson och Per Persson avtackades med blommor och varma applåder för sina insatser för föreningen, varefter årsmötesförhandlingarna avslutades.
Föreningen bjöd alla närvarande på välsmakande kaffe och semla, som sponsrats av ICA Nordevik.
Efter fika och lotteridragning blev det ett glatt återseende när Smepojkarna trädde fram på scenen. Det blev full fart med sång, musik och härlig humor och den fulltaliga publiken skrattade och applåderade.