8 -9 okt åker vi till Stockholm för att avnjuta den rosade musicalen "Chicago"
Vi åker från Timrå på morgonen den 8 okt för att styra bussen mot
"Storstan" vi checkar in på bokat hotell och därefter förflyttar vi oss till
Oscars Teatern Kan det bli bättre?
Lönns Buss hämtar upp oss från Timrå/Sundsvall på morgonen den 8 okt -26, vi gör ett stopp i Tännebro el Hacke Krog.
Resan fortsätter mot "storstan" vi checkar in på bokat hotell. gör oss klara för kvällens underhållning.
Dag 2 äter vi frukost på hotellet eller därefter erbjuder vi "Fritt Hopp o Lek" fram till kl 14.00 när bussen går hemåt Sundsvall-Timrå
Pris:
Boka resa här:; https://simplesignup.se/event/234990 (max 2 per bokning)