Bli medlem

Efter att du fyllt i ansökan om medlemsskap i SPF Seniorerna-förening nedan och klickat "Skicka ansökan" så kommer du att bli kontaktad av föreningen via brev/mejl/telefonsamtal med aktuell föreningsinformation.

Observera att det finns mer än en SPF-förening i Skara kommun, så att du anger den förening som du vill vara med i.

Om du har e-postadress och/eller mobilnummer vill vi gärna att du anger dem i formuläret. Viss föreningsinformation kan komma via dessa.

Betalningsavi kommer med brev när ansökan är registrerad. Observera att betalningen görs till ett centralt konto och skall inte gå till din lokala förening. Enklast för dig är att du anmäler dig till e-faktura hos din bank.

OBS! Om du bockar ur rutan "Tillåter tredjepartsprodukter" kommer du inte att erbjudas kostnadsfria förmåner, exempelvis förbundets medlemsförsäkring som är gratis i 3 månader för nya medlemmar.

Klicka här för information om SPF Seniorernas hantering av personuppgifter
Närmaste förening föreslås via ditt postnummer

Årlig medlemsavgift: 240,00kr
Ingen förening matchade på ditt postnummer