Lite om föreningen

SPF Club 75 Kävlinge bildades i slutet av 1975 - därav namnet.
Vår verksamhet omfattar i första hand Kävlinge, Furulund, Virke, St. Harrie,
L:a Harrie och Dösjebro men vi har även medlemmar från andra närliggande orter.

Som medlem erbjuds Du många arrangemang och styrelsen är positiv och lyhörd för nya aktiviteter.

Du kan också läsa Club 75's stadgar som antogs vid förbundets årsmötet 2021 genom att trycka här.

Årsavgiften se under "Bli medlem".

Är Du intresserad av att bli medlem och vill veta mer om oss och vår verksamhet?
Ta då kontakt med vår medlemssekreterare Monica Olsson 070-960 02 70 eller med vår ordförande Marie Lundgren 0730-36 17 70.

Du är hjärtligt välkommen till vår förening.

Hemsideansvarig: Axel Månsson och Göran Lindgren, www.spf.se/spfkavlinge.

Adress förändringar såsom telefonnummer eller emailadress ändras inte genom Adressändring, utan dessa måste du själv ändra. Gå in på Mina Sidor, som du ser högst upp på förstasidan. Ditt användarnamn är ditt personnummer (12 siffror) och ditt lösenord är ditt postnummer, utan mellanslag. Passa även samtidigt på att ändra ditt lösenord. Eller så skicka ändringarna till club75kavlinge@spfseniorerna.se  så uppdaterar vi dina uppgifter.

Vid eventuell uppsägning av medlemskap ska detta ske året före uppsägningen avser, samt senast den 15 december. I annat fall kommer medlemsavgiften att skickas ut från förbundet.