2026-05-19
Från SPF-Trampen under den gångna veckan 26-05-19, utflykten bjöd på härligt vårväder. (19 personer deltog).
Starten gick som tidigare från Parken i Kävlinge och vidare över Åkershäll – Hög – Lödde – Borgeby slott – Fjelie – Stävie – Stävie hage – Furulund – Kullen och åter till parken i Kävlinge. (22km).
Fikastunden hölls vid Kävlingeån intill Borgeby slott.
Samtliga deltagare är informerade om lagen GDPR och har godkänt publicering av bilder på SPF's hemsida.











