2026-05-19

Från SPF-Trampen under den gångna veckan 26-05-19, utflykten bjöd på härligt vårväder. (19 personer deltog).

Starten gick som tidigare från Parken i Kävlinge och vidare över Åkershäll – Hög – Lödde – Borgeby slott – Fjelie – Stävie – Stävie hage – Furulund – Kullen och åter till parken i Kävlinge. (22km).

Fikastunden hölls vid Kävlingeån intill Borgeby slott.

Samtliga deltagare är informerade om lagen GDPR och har godkänt publicering av bilder på SPF's hemsida.