Lär dig SWISHA!

Nu har handenseniorerna ett eget SWISH-nummer!
Nu ska vi börja SWISHA!
Så här gör du:

1.  Swisha:
Öppna Swish-appen i din telefon och skriv in vårt swishnummer: 1233831682.
Fyll i belopp.
I meddelandefältet anger du vilken aktivitet du ska delta i, t.ex: ”Månadsmöte jan”.
Tryck på ”Swisha”. En ny sida med ditt Bank-id öppnas.
Kontrollera beloppet och att mottagaren är SPF Handen innan du bekräftar med din säkerhetskod.
Klart.

2.  Swisha via QR-kod:
Öppna Swish-appen i din telefon
Tryck på ”Scanna QR”.
På skärmen syns en liten ruta. Rikta rutan på skärmen mot vår QR-kod nedan så fylls vårt telefonnummer i automatiskt.
Fyll i belopp.I meddelandefältet anger du vilken aktivitet du ska delta i, t.ex: Pub febr.
Tryck på ”Swisha”. En ny sida med ditt Bank-id öppnas.
Klart.

Fördelen med att Swisha är att föreningen får in pengarna direkt och att du snabbt kan få tillbaka pengarna om du får förhinder och meddelar detta senast dagen innan evenemanget.
OBS. Återbetalningen gäller inte resor och utflykter.

Betala för en kompis:
När du betalar via Swish kan du även betala för en kompis som inte har den möjligheten. Ändra beloppet samt ange även personens namn i meddelandefältet.

Börja Swisha nu!
Nästa gång du ska delta i månadsmöte eller pub-kväll så testa gärna att använda Swish. Det underlättar föreningens arbete men är också ett säkert sätt för dig att betala.

Behöver du hjälp?
Kontakta Thomas Olausson, 070-491 31 49 och anmäl ditt intresse för att få hjälp med att komma i gång med Swish. Om du vill Swisha på plats så kan du fråga den/de från styrelsen som finns på plats.
Våga fråga!

3.  Kontant betalning:
Om du inte har möjlighet att betala via Swish så kan du betala kontant på plats i entrén för månadsmöte och/eller pub-kvällar. OBS! Vi tar endast emot sedlar som betalning.

4.  Förinbetalning till plusgirot:
Om du betalar med INBETALNINGSKORT som du skickar i kuvert, behöver du posta det minst två veckor innan sista betalningsdag. Fyll i plusgirokonto 424 25 18-1 samt belopp och vilken aktivitet du ska delta i på blanketten.

Ett bättre alternativ är att du betalar kontant ”vid dörren”.

Om du betalar via din INTERNETBANK behöver du göra det senast dagen innan sista betalningsdag.