Välkommen till SPF Fellingsbro

Vi är en aktiv förening med ca. 150 medlemmar. Föreningen har många trevliga och intressanta aktiviteter, regelbundna månadsmöten utom under juli månad.
Du är välkommen att bli medlem även om du bor på annan ort. Tillhör du en annan SPF förening kan du även vara vänmedlem hos oss.

Föreningen gör flera trevliga och intressanta resor och utflyckter, går bingopromenader på fina spår i Käglanskogen samt spelar boule varje vecka. Vi har även andra mycket välbesökta träffar som oktoberfest, julbord och äggsexa. Våra månadsmöten har vi på Olofsborg eller i Klockargården kl.13.30 med föredrag och underhållning. Se under föreningsnytt på NA:s lokalsidor eller på vår Hemsida.Vår ambition är att ha ett så varierat vår och höstprogram som möjligt.                                                                                Årsavgiften är 280:- och för vänmedlem 50:-

SPF Seniorerna Fellingsbro, Örebrodistriktet där vi ingår, är en idiell, partipolitiskt och religiöst obunden intresseorganisation för pensionärer. Vår förening ser som sin huvudsakliga uppgift att verka för en ökad gemenskap och att stimulera till såväl psykisk som fysisk aktivitet samt tillvarata medlemmarnas intressen i gemensamma samhällsfrågor.