Grillkväll i Sumpafallen
Den 23 Juli kl.17.30 skulle vi träffas i det natursköna Fraxen, Månagärde men vi har flyttat arrangemanget till Sumpafallen.
Så ni är välkomna till Sumpafallen vid parkeringen den 23 juli kl.17.30 för att på ett enkelt sätt umgås och äta den egna medhavda picknicken, grillen är tänd.
Det blir också några lekar under kvällen. Samåkning från samåkningsplatsen vid rondellen / Varbergsvägen, kl.17.00, 30 kr betalas till den som kör.
Frågor kontakta Gert tel. 070 5730178.