Inbjudan till Fyrlänsfesten/Sommarfest 8 augusti 2024. En dag med härlig underhållning!

Priset för Blekinge SPF-medlemmar är 500 kr för allt enligt programmet inklusive bussresan. Varje förening har fått ett antal platser garanterade i två bussar som går från Blekinge till Folkets Park i Huskvarna. Turlista meddelas när anmälningarna är klara. Varje förening har fått ett antal garanterade men begränsade platser så anmäl dig direkt till din förening om du vill komma med! Deltagare ska betala till sin förening senast 25 maj. Efterhand som föreningen får in anmälningar så meddela detta till Yvonne Andersson 073 3313042 eller mail; yvonnegunandersson@gmail.com. Vi måste ha koll på detta kontinuerligt för att kunna anmäla från reservlistan.
Se inbjudan nedan.