Om föreningen

SPF Seniorerna Lammhult är en partipolitiskt och religiöst obunden förening med idag ca 110 medlemmar.

Vi träffas onsdag en gång i månaden på föreningsmöten och har trevligt tillsammans.

I regel har vi även vår- och höstutflykter.

Under våren och hösten brukar vi även träffas på tisdagarna på Herrgårdsgatan 13 på baksidan. På förmiddagarna mellan 9:00 - 11:30 är det stickcafé och eftermiddagarna kl 14 har vi varierande aktiviteter enl program samt dricker kaffe och pratar. Ibland har vi besök av någon som kan berätta om något intressant.

Vi spelar boule, tränar på gym, studiecirklar etc

Varmt välkommen till ett härligt gäng!!!

Bilden är från årsmötet 2024 i Centrumkyrkan, Lammhult. Gunnar Petersson ledde årsmötesförhandlingarna och avgående styrelseordförande Bertil Johansson hedrades med tal, blommor och sång. KPR-ledamot Walter Jeppson informerade om arbetet inom kommunen. Alllsång med de Sjungande PensionärsFlickorna under ledning av Gunnel Svensson och sedvanligt blomlotteri avslutade eftermiddagen.