Vi äter tillsammans
Månadens Lunch i September 2026 äter vi på Linneaträdgården i Helsingborg den 25 September klockan 13:00
Vi kör i egna bilar och var och en betalar på plats.
Anmälan till Kerstin Leopold tel 076-8842210 eller via e-post kerstin.leopold@tigertank.se
Läs mer här
Den 23 oktober äter vi månadens gemensamma lunch på Café Henry på Dunkers kulturhus. Bord är bokade till kl 13.00
Anmälan till Ingvar Andkvist tel 073-543 33 38 eller via e-mail ingvar.andkvist@gmail.com
Läs mer här