X-tra årsmöte 16 april kl 15.00

• Kallelse till extra årsmöte i SPF Seniorerna Söder Norrköping

Efter senaste Årsmötet som var den 27/2 2024, är situationen följande för föreningen

Vid årsmötet kunde ingen ny styrelse väljas efter den avgående styrelsen.
    Endast en person erbjöd sig att ställa upp, inga andra nominerades eller erbjöd sig ställa upp.

Någon fortsättning av föreningen SPF Söder är i nuläget inte aktuell, eftersom bara en
    medlem erbjöd sig och man kan inte driva föreningen med endast en person i styrelsen.
     Vi kallar nu till ett extra årsmöte.

Dag: tisdag 16/4 2024
    Tid: klockan 15.00.
    Plats: Event center i Mirum Galleria.

Om vi då inte har någon ny styrelse att välja, kommer följande punkter att avhandlas och
    beslutas på det extra årsmötet:

• Nedläggning av SPF Seniorerna Söder Norrköping senast 2024-06-30.
    • Nedläggning sker troligen genom fusion. Det innebär att medlemmarna flyttas över
    till en annan SPF förening.

Anm. Det är i skrivande stund ännu inte utrett om och hur överflyttningen ska ske.
    Styrelsen återkommer på hemsidan och med e-post när allt är utrett med mottagande förening och distriktet.

Efter årsmötesförhandlingarna genomförs avtackning av samtliga funktionärer.

Välkomna..

Inbjudan i sin helhet finns att läsa här: