DIGITALNU

DIGITALNU är Spf Filbyters program för att få till en ökad kunskap om Digitalisering inom föreningen. Kunskap om vilken vardagsnytta vi kan ha av alla de appar som vi erbjuds att ladda ner. Och vad vi kanske inte har nytta av. Fokus är nyttoeffekten.

DIGITALNU fortsätter sin satsning på ökad digitalisering inom SPF Filbyter. Under våren 2024 kommer det genomföras ett antal olika arrangemang. Bland annat; IT-fika, Öppet Hus och utbildningar inom olika områden. Håll utkik på hemsidan och på Facebook, där hittar ni de aktiviteter som genomförs.

Vi kommer dessutom ha ett samarbete med övriga SPF-föreningar i Linköping vilket kommer innebära att vi genomför gemensamma arrangemang. Även dessa kommer det att informeras om på vår hemsida och på Facebook.

Så håll ögonen öppna så ska vi se till att det händer en del spännande aktiviteter.