Erbjudande om rabatterade biljetter från Kammarmusikens Vänner

Läs om Festivalpaket och konserter här nedan, inbjudan av Kammarmusikens Vänner.

Så här skriver Ola Larsson från Kammarmusikens Vänner:

Hej SPF seniorer

Vi har nu skapat bra förmåner och rabatter för medlemmar i SPF seniorer.

Vi vill med det välkomna er och dela dessa upplevelser tillsammans. Försommar i skärgården och klassik musik i anrika Vaxholms kastell och Roslagens kyrkor Roslagens Kammarmusikfestival 24-26 maj.
Fina artister och musiker på scen som tex Rolf Lassgård och Malena Ernman tillsammans med några av Europas förnämsta kammarmusiker.

Musik tex: A. Vivaldi – Årstiderna / F. Mendelssohn – Oktett / G. Bizets – Romanser mer mera

Erbjudande till SPF (se mer i bilagorna)

1. Festivalpaketet – Vaxholm – SPF - 500 kr rabatt Detta är ett fint paket med flera konserter och 3 hotellnätter med havsutsikt, busscharter och egen ciceron Boel Adler, till ett helt avskalat föreningspris.

2. SPF – Förmåner i Vaxholm – 10 % rabatt Detta är ett erbjudande för de som vill köpa enskilda biljetter utan övernattning och få en rabatt på 10%

Hoppas ni tycker om vårt förslag och vill skicka ut vår inbjudan till alla SPF medlemmar. Hör gärna av er om vad ni tycker och hoppas att vi ses i Roslagen i maj.
Vi som driver detta heter Kammarmusikens Vänner, en ideell förening som gjort 65 festivaler runtom i Sverige sedan 2006.

Med vänlig hälsning Ola Larsson General Manager Kammarmusikens Vänner
ola@k-v.se
www.k-v.se

Läs mer i länkarna nedan

Festivalpaket Vaxholm

SPF förmåner Vaxholm

I länkarna ovan finns mer information och här köper du också biljetter till evenemangen.