Om föreningen

SPF Seniorerna Belganet-Hallabro, org.nr 802422-9372, startad 1968, är vår lokala förening av SPF Seniorerna.

SPF Seniorerna är en ideell, partipolitiskt och religiöst obunden organisation. Vi värnar varje persons lika värde och rätt. Rätten till ett gott och värdigt liv är centralt för SPF Seniorerna. Vi visar varandra respekt och hänsyn och tar tillvara de erfarenheter och den kompetens som finns bland seniorer. För att uppnå detta fokuserar vi på livskvalitet och valfrihet genom påverkan på alla plan, nationellt, regionalt och lokalt.

SPF Belganet-Hallabro har idag ca 90 medlemmar.

Årsavgiften 2022 är 225kr

Våra lokala aktiviteter är bl.a. bowling, canasta, och boule.

Dessutom ordnas resor och utomhusaktiviteter.

Du är välkommen som medlem. Anmäl dig via Bli Medlem, eller spf.belganet-hallabro@hotmail.com

Som medlem får du:

- Nya vänner & social gemenskap
- Förmånliga försäkringar
- Tidningen Senioren 9 ggr/år (värde 349:-)
- Medlemskort med fina rabatter
- Möjlighet att delta i våra rikstäckande förbundsmästerskap
- Information och stöd av vårt arbete med äldrefrågor

Som medlem i SPF Seniorerna har du ett flertal centrala förmåner. Förbundet satsar i dessa samarbeten på kvalitet, service samt specialsydda erbjudanden för våra medlemmar.

läs mer påspfseniorerna.se/formaner/