Om ditt nyhetsbrev ser konstigt ut i din e-postklient, klicka här!
Smart Senior - Rabatter för 55 plus!
Information från oss på Smart Senior!
Hej och välkommen till vårt nya informationsbrev för er på SPF Seniorerna. Vår ambition med dessa brev är att hålla er lite uppdaterade om vad som händer hos oss på Smart Senior.
Vi hoppas att ni kunnat hålla er friska och undan covid. Äntligen börjar vi se en ljusning och vi märker från våra medlemmar att många till exempel längtar efter att resa, träffas och ha roligt tillsammans igen. Låt oss hoppas att vi kan hålla covid på behörigt avstånd framöver.
Vi önskar dig en fin vecka!
Henrik Fritz-Crone och alla andra vänner på Smart Senior
Smart Senior - mer än bara rabatter!
Medlemmar i SPF Seniorerna får - helt kostnadsfritt - ett medlemskap i Smart Senior, som en förmån till medlemskapet hos er i SPF Seniorerna. Värdet på detta är 199 kr per år. Med medlemskapet får man tillgång till hundratals rabatter. Vi arrangerar även populära webbinarium och uppskattade medlemsresor.
Vi får tyvärr ofta höra, från era medlemmar, att de inte inte känner till denna förmån. Med ett medlemskap i Smart Senior kan man spara pengar på till exempel glasögon, mobilabonnemang, sängar och bilar.
Det är enkelt att registrera sig! Ni kan bara skicka ut denna länk till era medlemmar: www.smartsenior.se/spf. Att registrera sig tar bara någon minut.
Vill ni ha material för att lägga upp på er hemsida, skicka ut till era medlemmar etc är ni välkomna att höra av sig till Tina Svensson, marknadschef på Smart Senior, så hjälper hon er.
Alla rabatter finns på smartsenior.se och i vår app.
ROBERT WELLS med flera är med på Skepp & Skoj 2022 - läs mer här >>
Skepp & Skoj - en lyckad kryssning!
Den 27-28 september kunde vi äntligen genomföra vår efterlängtade medlemskryssning Skepp & Skoj.
Hundratals resesugna medlemmar var med ombord och bjöds på underhållning av bland annat Hits of the 60's och fick dansa till Micke Ahlgrens.

2022 års Skepp & Skoj går av stapeln den 25-26 april och då är vi glada över att välkomna bland annat Robert Wells ombord.

Ni är varmt välkomna att ställa ut på den uppskattade mässan som vi arrangerar på kryssningen. Kontakta Henrik Fritz Crone för mer information.
Vi finns även i sociala medier – följ oss på Facebook och Instagram!
Vill du avregistrera dig från detta nyhetsbrev - klicka här >>