Från:                                           Jan Mikaelsson <jangeologen@live.se>

Skickat:                                      den 9 november 2020 11:28

Till:                                              Barbro; Hans Carlsson; Majvi Yngdén; anita lindblad; kurt molin; Berit Hagblom

Ämne:                                        Till våra medlemmar

Hej alla medlemmar i Nybro SPF!

En hälsning i hösttid från styrelsen. Tiden lider och det gör i viss mån även vi. Det förbaskade viruset har tagit ny fart och lagt en farlig och tråkig grå filt över oss.

I en ljus stund trodde vi att ljuset i tunneln var slutet men det visade sig vara ett nytt framrusande tåg. Tråkigt sa Bill, förbaskat tråkigt sa Bull.

Om framtiden vet vi inget. Självfallet är höstens alla aktiviteter inställda och i nuläget gör vi heller inget program för våren. Jättetråkigt eftersom vi har en lång rad trevliga idéer för föreningen. Men förr eller senare ...

Vi får gilla läget precis som alla andra. Det enda vi kan göra är att vara försiktiga och hoppas på ett bra vaccin inom en snar framtid.

Styrelsen hoppas att ni trots allt har det rimligt bra och att vi snart kan ses igen.

Och även om det är ruskigt tidigt - ha nu en trevlig Jul och ett gott Nytt År!

från IPhone