Hallon

Uppdaterades: 08 januari 2021

Hallon

Ett abonnemang för mobiltelefoni ska vara enkelt och billigt, därför får du som medlem hos SPF Seniorerna förutom extra bra pris på våra mobilabonnemang även förtur till vår kundservice. För enkelhetens skull har vi valt att inte ha någon bindningstid eller uppsägningstid vilket innebär att du när som helst kan avsluta ditt mobilabonnemang. För dig som är medlem i SPF Seniorerna har vi 3 unika erbjudanden. Allt du behöver bestämma dig för är hur mycket surf du behöver. Oanvänd surf sparas tills du använt upp det.

Nu ingår det även 50 GB extra data
När din ordinarie pott som ingår i ditt mobilabonnemang tar slut surfar du enkelt vidare på din extra data. Det kan du göra varje månad tills att din extra datapott är slut. Detta gäller oavsett vilket mobilabonnemang du väljer

Mobilbonnemang 3GB
Ditt pris: 44 kr/mån i 6 månader, därefter endast 89 kr/mån
Detta ingår: fria samtal till fast- och mobilnummer inom Sverige, fria SMS inom Sverige och till världen, fria MMS samt 3GB data/månad.
Som en extra förmån får du även 50GB extra data.

Mobilbonnemang 8GB
Ditt pris: 59 kr/mån i 4 månader, därefter 119 kr/mån
Detta ingår: fria samtal till fast- och mobilnummer inom Sverige, fria SMS inom Sverige och till världen, fria MMS samt 8 GB data.
Som en extra förmån får du även 50GB extra data.

Mobilbonnemang 16GB
Ditt pris: 84 kr/mån i 4 månader, därefter 169 kr/mån
Detta ingår: fria samtal till fast- och mobilnummer inom Sverige, fria SMS inom Sverige och till världen, fria MMS samt 16 GB data.
Som en extra förmån får du även 50GB extra data.

Läs mer och beställ på www.hallon.se/spfseniorerna.

Erbjudandet gäller vid nytecknande av abonnemang. 

När du reser inom EU/EES surfar du fritt utan extra kostnad förutsatt att du har surf kvar på ditt abonnemang. Du kan även ringa och skicka SMS kostnadsfritt till Sverige eller andra EU/EES länder när du befinner dig i ett EU/EES land.

Om du undrar något är du varmt välkommen att kontakta oss: e-post till på kundservice@hallon.se (skriv "SPF Seniorerna" i ämnesraden så får ditt ärende förtur).

 

Ändra från fakturakund till kortkund - gäller dig som redan tecknat abonnemang 

Om du valt faktura som betalningsmetod vid registreringen och vill ändra till kortbetalning så är det lätt att ändra. Klicka på nedanstående länk och följ instruktionerna. Som kortkund slipper du faktureringsavgift.

Bli kortkund hos hallon 

Information om hallons mobiltäckning

Innan du tecknar ditt mobilabonnemang kan det vara intressant att stämma av hur täckningen ser ut i ditt område. I teckningskartan kan du skriva in din adress, en kommun eller län och se hur täckningen ser ut just där. När du sedan tecknar ditt mobilabonnemang är det viktigt att du gör det på www.hallon.se/spfseniorerna så att du får rätt erbjudande.

Allmän information om hallons mobiltäckning

Till täckningskartan

Publicerades: 11 oktober 2016 Uppdaterades: 08 januari 2021