Gemensam lunch, fredag den 5/6 13:30-15:00

Vi försöker med ännu en gemensam lunch innan sommaren, på John Scott fredag 5/6 kl 13.30-15.00

Vi hade tänkt pröva ett annat ställe denna gång men väderprognoserna spår regn, så då tar vi John Scott ännu en gång. 

  • Var och en bestämmer sin lunch utifrån menyn och och betalar för sin lunch.
  • Som tidigare behöver vi meddela i förväg hur många vi blir och vad ni önskar beställa, så var snälla och skicka mig eller Ingrid ett mail senast 1/6. Ange namn och vad ni önskar äta så meddelar vi John Scott.
  • Vi ses vid ingången till John Scott, inifrån Gallerian

Våra mail adresser är: cecilia.wingren@icloud.com och anderssoningrid444@gmail.com

Hemsida John Scotts: http://www.johnscotts.se › molndal

                                              Väl mött & Välkomna. 

Ingrid A & Cecilia. Strömstararnas trivselgrupp