Vårens sista Pubkväll på O´Learys, onsdag 27/5

Kicki och Hasse har bokat in oss på ännu en PUB-kväll! Innan vi tar sommarledigt kan vi umgås utan program, bara ta en öl eller något att äta, alla möjligheter finns.
- Ingen anmälan, bara kom vid sådär 18-tiden.

  • Pubkväll vinjett beer-4893536_1280 BIld av DesignDrawArtes från Pixabay

Kicki och Hasse:

Hej igen !!! Vårens sista pubkväll!  

Vi är välkomna till O’Learys följande datum:

  • Onsdag 27 maj kl. 18

Välkomna alla medlemmar i SPF!!!

Ja, förresten, ta gärna med någon som ännu ej är medlem, för att dela med av gemenskapen!!!

Hälsningar Kicki & Hasse

Ett Glas öl!

Inlägg (2026-05-05): Bengt G Bengtsson (0739-47 27 70, bengt.g.bengtsson@gmail.com )

Är du nyfiken på våra övriga "Huvudnyheter" (bildspelet) och "Senaste Nytt"?Klicka här!