Vårens sista Pubkväll på O´Learys, onsdag 27/5
Kicki och Hasse har bokat in oss på ännu en PUB-kväll! Innan vi tar sommarledigt kan vi umgås utan program, bara ta en öl eller något att äta, alla möjligheter finns.
- Ingen anmälan, bara kom vid sådär 18-tiden.
Kicki och Hasse:
Hej igen !!! Vårens sista pubkväll!
Vi är välkomna till O’Learys följande datum:
- Onsdag 27 maj kl. 18
Välkomna alla medlemmar i SPF!!!
Ja, förresten, ta gärna med någon som ännu ej är medlem, för att dela med av gemenskapen!!!
Hälsningar Kicki & Hasse
Inlägg (2026-05-05): Bengt G Bengtsson (0739-47 27 70, bengt.g.bengtsson@gmail.com )
Är du nyfiken på våra övriga "Huvudnyheter" (bildspelet) och "Senaste Nytt"?Klicka här!