Innebandy, Gåfotboll, Paddel, Bordtennis och Diskgolf
Dan Medin:
- DISCGOLFEN STARTAR den 30 april.
- Dagar och tider för övriga aktiviteter.
- Synpunkter på Golfresa.
- Kom gärna med synpunkter på en eventuell ELVISGYMPA
- Läs mer nedan
Dan Medin:
Alla aktiviteter är i full gång och nu kör även discgolfen igång på torsdag den 30 april kl.12.00
| Måndag kl. 10.00 |
Innebandy |
Vallenstam arena. Insläpp 9.45 |
| Måndag kl. 11.00 |
Seniorpaddel, nybörjare |
Östermalmshallens regi. |
| Tisdag kl. 10.30 |
Gåfotboll |
Med Mölnlycke IF på Djupedalsplan A. Fika efteråt |
| Onsdag kl 10.00 |
Seniorpaddel |
Östermalmshallens regi. Kaffe o kaka 11.30 Möjlighet till seniorpaddel även fredagar kl 11.00 |
| Onsdag kl. 10.00 |
Gåfotboll |
Med Landvetter IS på Landvetter IP i Tahult. Gofika efteråt. |
| Torsdag kl.10.00 |
Bordtennis |
C hallen Bruksgatan 17 Mölnlycke |
Torsdag kl.12.00 |
Discgolf |
Wendelbergsparken vid tjänligt väder. Medtag oömma kläder och fika. |
Fredagar är inte planlagt någon aktivitet. Förslagsvis kanske någon är intresserad av att starta dans av något slag. Lokal går att ordna.
Elvisgympa är i startgroparna att köra igång i kommunen, kanske i vår regi, så håll utkik.
(Läs mer om förslaget till Elvisgympa, som den drivs i Partille)
Årets golfresa är planerad till mitten av september, så kom gärna med förslag till golfbana. Knistad har lovat i stort sett samma pris som föregående år.
Mejla eller ring aktivitetsansvarig vid frågor.
Hälsar
Dan Medin , dmedin038@gmail.com Telefon 0706 00 62 86
Inlägg 2026-04-25: Bengt G Bengtsson (0739-47 27 70, bengt.g.bengtsson@gmail.com )
Är du nyfiken på våra övriga "Huvudnyheter" (bildspelet) och "Senaste Nytt"? Klicka här!