Innebandy, Gåfotboll, Paddel, Bordtennis och Diskgolf

Dan Medin:
- DISCGOLFEN STARTAR den 30 april.
- Dagar och tider för övriga aktiviteter.
- Synpunkter på Golfresa.
- Kom gärna med synpunkter på en eventuell ELVISGYMPA
- Läs mer nedan

  • BIld av Tumisu från Pixabay

Dan Medin:

Alla aktiviteter är i full gång och nu kör även discgolfen igång på torsdag den 30 april kl.12.00

Måndag kl. 10.00

Innebandy

Vallenstam arena. Insläpp 9.45
Måndag kl. 11.00

Seniorpaddel, nybörjare

Östermalmshallens regi.
Tisdag  kl. 10.30 

Gåfotboll

Med Mölnlycke IF på Djupedalsplan A. Fika efteråt
Onsdag kl 10.00 

Seniorpaddel 

Östermalmshallens regi. Kaffe o kaka 11.30                              Möjlighet till seniorpaddel även fredagar kl 11.00 
Onsdag kl. 10.00 

Gåfotboll 

Med Landvetter IS på Landvetter IP i Tahult. Gofika efteråt.
Torsdag kl.10.00

Bordtennis

C hallen Bruksgatan 17 Mölnlycke

Torsdag kl.12.00

Discgolf 

Wendelbergsparken vid tjänligt väder. Medtag oömma kläder och fika.

Fredagar är inte planlagt någon aktivitet. Förslagsvis kanske någon är intresserad av att starta dans av något slag. Lokal går att ordna.

Elvisgympa är i startgroparna att köra igång i kommunen, kanske i vår regi, så håll utkik.

(Läs mer om förslaget till Elvisgympa, som den drivs i Partille)

Årets golfresa är planerad till mitten av september, så kom gärna med förslag till golfbana. Knistad har lovat i stort sett samma pris som föregående år.

Mejla eller ring aktivitetsansvarig vid frågor. 

Hälsar

Dan Medin , dmedin038@gmail.com    Telefon 0706 00 62 86             

Inlägg 2026-04-25: Bengt G Bengtsson (0739-47 27 70, bengt.g.bengtsson@gmail.com )

Är du nyfiken på våra övriga "Huvudnyheter" (bildspelet) och "Senaste Nytt"? Klicka här!