Tisdag 16 dec. kl. 17.30, Julsång i City i Domkyrkan. Mölnlycke Blåsorkester spelar.

Göteborgs domkyrkoförsamling inbjuder till "Julsång i City". Kom och sjung med i julens sånger och psalmer med körer och musiker! Mölnlycke Blåsorkester medverkar den 16 dec kl. 17.30.

  • Bild från Pixabay https://pixabay.com/get/ga4350455ad21413

Med hälsningar från Ulf Ripa.

Julsång i City

Inlägg (2025-11-17): Bengt G Bengtsson (0739-47 27 70, bengt.g.bengtsson@gmail.com )

Är du nyfiken på våra övriga "Huvudnyheter" (bildspelet) och "Senaste Nytt"? Klicka här!