Avtal med Birka Cruises 2020 klar

Det nya avtalet för SPF Seniorerna Västmanlands föreningar under 2020 gäller Birkas ordinarie dygnskryssningar. Upptäck havets läckerheter i augusti-september. Njut av en minisemester eller varför inte uppleva Birkas Vintersmak - en magisk julbordsupplevelse.

Paketerbjudande för 2020 gäller för föreningar som tillhör SPF Seniorerna Västmanland.

Paketerbjudandena gäller för grupper med minst 10 personer. Paketerbjudandena har fri anslutningsbuss.Grupper med minst 40 personer har egen buss och påstigningsort. Övriga hänvisas till ordinarie bussanslutingar.

Priset från 450 kronor inklusive 2-bäddshytt, smörgårdsbord inkl dryck eller 3-rätters kryssningsmeny plus dryck och frukost.

Gå till sidan Grupp- och föreningsresor från Birka Cruises under Aktiviteter/Resor för mer information.