Söndagar med Rudbeckius

För dig som vill ha sällskap och göra något tillsammans.
Kom förbi för en pratstund.

I sommar träffas vi varje söndag kl. 12.30 på Café Malin, Västra kyrkogatan 6.
Du får betala din egen fika.

Det kommer alltid att finnas en värd från SPF Rudbeckius på plats.

Ingen anmälan krävs. ALLA är välkomna, stanna så länge du har lust.

 

Kontaktperson Elisabeth Philipsson