Lunch 8 september på Surahammars Gk

Vi fick en fin höstdag och solen värmde. Färden gick till Surahammars Golfklubb för lunch. Vi tog del av ett fint salladsbord och tre varmrätter och avslutade med kaffe och kaka. Parkeringen var full med bilar eftersom många spelade golf. Några av oss gjorde en sväng in i Golfshopen.
Marie Westling