Sillafton på Hjärtpunkten 30 augusti
Höstens första Trivselkväll blev Sillafton då det är brist på surströmming. Det gick nästan lika bra med matjessill, löksill och ägghalvor mm .Till kaffet severades äppelkaka. Det var länge sedan alla träffades så det fanns mycket att avhandla.
Marie westling