Promenad och caféträff på Vallby-Biskopsängen den 2 juni

Samling på Vallby friluftsmuseums parkering kl 11.00.

Medtag eget fika eller köp något gott på Gaggeska gården.

Ingen anmälan. Eventuella frågor till: johanssonboda62@gmail.com