28 November. Medlemsmöte

28 November. Medlemsmöte på Syrianska Kulturcentret.

• Stefan Vilmark o Stig

SPF Aros Månadsmöte 28 nov.
Ett åttiotal medlemmar kom till mötet där först ordf. Jack hälsade välkomna och berättade en del om kommande resor och lite mer vad som sker under våren -20. Monica tog därefter och redovisade lite om vad som sker med andra aktiviteter nästa år. Bl.a. så meddelade hon att Luciafirandet den 13 dec. är framflyttat till 12.30. Sedan tog Stefan Vilmark över och kåserade över sin 11 år med Sjöräddningssällskapet Mälaren(SSM). Vi fick veta en del om hur SSM är organiserat och att det är helt skilt från staten. Han berättade en del av vad han varit med om under sina år. Den värsta upplevelsen var 2008 när fyra skogsarbetare förliste i närheten av St. Sandskär, och två av dem drunknade. Mötet avslutades med kaffe, macka och lotteri!