24 Oktober. Medlemsmöte

24 Oktober. Medlemsmöte på Syrianska Kulturcentret!

SPF Aros Medlemsmöte!
125 förväntansfulla medlemma kom till månadsmötet. Jack och Monica berättade om kommande resor och studiebesök. Jack hälsade även nya medlemmar välkomna till SPF Aros. Det blir eventuellt en resa till Polen i maj om tillräckligt många anmäler sig. Vi kommer även att ordna en resa till "Spelman på taket" den 21 maj. Underhållningen stod "Rock-Lelles Gubband" för. De körde gamla hederliga rocklåtar varvade med svenska klassiker på deras sätt. Däremellan drogs det vitsar och det berättades om bandet. Det svängde rejält om både låtarna och "Gubbarna! Kaffet med smörgås smakade bra. Sedan tog Stig och Gunilla hand om lotteridragningen. Det blev många vinster, som till viss del skänkts av medlemmarna bl.a. trattkantareller.