Slutrapport från stavgångsgänget denna termin
Utefter Halvarsborg och runt Sundsjön gick "terminens" sista stavgångstur med backe upp och backe ner. Solen var med oss så vi njöt av både vila och fika vid sjön.
Allt avslutades med lunch på Golfrestaurangen för de som ville. Vi hade en fantastisk förmiddag
Med dessa rader tackar stavgångsgänget för sig och önskar en SKÖN sommar, ses igen i höst
Text och foto: Sigrid Flodman (ledare)