Ordförande har ordet
Hej alla Gaffelbyare.
Jag vill önska Er alla en trevlig och fin sommar
och hoppas att vi får mycket sol och värme.
Vårsäsongen har gått otroligt fort. Nu innan midsommar
är den finaste årstiden, alla vackra blommmor
och för oss som inte har gräsmattor att klippa,
den frodiga och fina grönskan. Tag vara på den här tiden,
gå ut och njut.
Vi har en aktivitet i sommar som jag hoppas att vi ses på.
Den 1 juli kl. 11.30 går båten Movitz till Piren Alnö
där vi äter en gemensam lunch.
Återresa kl. 14.30 Vi har bokat 25 platser.
Anmäl er på mail eller till Bengt-Ove
Innan första mötet i höst, den 8 september äter vi
lunch på Bryners kl. 13.00. Dit är det bara att komma
oanmäld.
Den 17 september har vi bokat en lunchvisning kl.12.00
hos Bröderna Bommen Njurunda. Där får vi en rundvandring
och provsmakning av deras goda öltillverkning och
destillerat. De har fått tillstånd för gårdsförsäljning,
om ni vill handla.
Ni anmäler Ert deltagande som vanligt på mail eller
till Bengt-Ove. Hoppas vi ses.
Vårt första möte i höst blir den 24 september.
Då är ni varmt välkomna.
Programblad för hösten kommer senare i sommar.
Allt Gott
Kerstin Sjölén