SPF Fyrklövern Bowlar

Den 17 februari var vi på gång med bowling igen.

Ett glatt gäng har träffats för att bowla nere i Övik. Även de som inte klarar att bowla kan vara med som hejarklack.

Som vanligt så går vi sedan tillsammans och äter en god middag och får umgås en stund. 

Nästa bowlingkväll blir den 10 mars.