Julhälsning 2020

Julhälsning till medlemmar

Julhälsning från SPF Fyrklövern

Kära SPF medlem!

Vi lämnar snart år 2020 bakom oss, ett år som inte liknar något annat. På grund av corona pandemin har vi inte kunnat genomföra några aktiviteter sedan februari månad. Det har varit en tuff tid när vi inte har kunnat träffas och umgås som vanligt, men det viktiga är att vi håller ut och håller oss friska.

Vi har ett nytt år framför oss och hoppas på snabb vaccinering och hopp om att kunna ses snart igen.

Vi försöker tänka i nya banor inför framtiden och styrelsen för SPF Fyrklövern har idag genomfört sitt första digitala styrelsemöte.

SPF fortsätter att påverka och granska politiken i både kommuner och regioner.
SPF:s ordförande Eva Eriksson påtalar vikten av att vi behöver bli flera medlemmar för att sätta högre tryck på politiker i kommuner, regioner, riksdag och regering "SPF ska vara garanten för att frågan om äldres vård och omsorg inte glöms bort".

Vi får återkomma i början av det nya året när vi vet mer om möjligheterna att träffas igen. Har du ideer om hur vi kan anpassa och utveckla verksamheten inom SPF Fyrklövern är du välkommen att kontakta någon i styrelsen.

Styrelsen vill önska er alla en God Jul och Ett Gott Nytt År.

Sköt om er och var rädda om varandra, håll i och håll ut