Aktivitetshuset

En ny aktivitet år 2020 blir Norsjös Aktivitetshus.
Där kan vi spela bowling, golf och skjuta.

Karin har förhandlat med Torgny om priser för oss som är med SPF Seniorerna, PRO och SKPF. Vi kom överens om följande:

OBS Rabatt gäller måndag -> fredag mellan kl.9.00 och 14.00

Bowling kostar normalt 200 kr/bana där 3 eller fler personer kan spela samtidigt. Vi får 50 kr i rabatt, betalar alltså 150 kr/bana för 55 min speltid (det blir 50 kr per person om vi är 3 personer).
Samma rabatt gäller för övriga aktiviteter – golf/skytte
Vi bokar på nätet. Sök Norsjö Aktivitetshus via Google så kommer du rätt.
Betalning sker i receptionen när du kommer dit. Då talar du om att du är medlem i SPF, PRO eller SKPF så får du vår rabatt. Vi får vara beredda att visa medlemskort som ID
Telefonnummer om du har frågor till Norsjö Aktivitetshus är 076-790 53 43 eller direkt till Torgny 070-218 11 09
Öppettider ser du på Norsjös Aktivitetshus hemsida.
Jag hoppas att du vill/vågar prova vårt senaste tillskott till motionsbefrämjande aktiviteter och att vi ses regelbundet på Norsjös Aktivitetshus. Vore kul om vi kunde samlas t ex onsdagar kl 10.00 och turas om att spela. Vi får kolla upp vad som är möjligt.

Gör din bokning