Månadsbrev Februari

Vår ordförande har ordet

Hoppas att ni alla har haft en bra start på det nya året.

Nu ser vi fram emot ljusare tider och förhoppningsvis varmare vindar.
Ok, det var väl att ta i men vi kan ju hoppas


 Ni som inte deltog på trivselkvällen den 26/1 får hämta medlemskortet på något annat
medlemsmöte eller trivselkväll.

desamma gäller dom nya medlemmarna som får en trisslott också.

Vi har startat upp bowlingen,  här är tiderna som gäller. Det är torsdagar och det är två grupper.
Start 13.00-14.00  14.00-15.00

Motion. Papper finns att hämta i brevlådan på vuxenskolan. Den finns på bron.
När ni ifyllt för hela månaden lämnar ni den på samma ställe där ni hämtat den.
Ni är då med i en utlottning av priser.

Seniorlunch på Milan första fredagen i varje månad. Kl:12,00 Alltså nu på fredag 2/2!

Trivselkväll sista fredagen i varje månad.

22/2 är det Björnfrossa som underhåller 

Våra duktiga spelgrupper har börjat spela och sjunga ute på våra äldreboenden igen efter en kort paus.

Årsmöte den 13/2 Kl:13.00

Underhållning Ludvig Berg

Vi bjuder på Kaffe och semlor.

Hoppas ni sett reportaget om SPF Seniorerna Norsjö i senaste numret av Senioren.


Ha det bra och sköt om er och varandra

Hälsningar. Styrelsen/Arianne

 

PS.

God mat på fredag,  ses vi där?

Restaurang Milan Meny

Fredag 2/2 2024 kl 12

Revbensspjäll med stekt potatis och beasås
Grillad kycklingfilé  med mix grönsaker i dragonsås och ris med ärtor
Honungsmarinerad entrecote med stekt potatis och skysås