Välkommen tillbaka efter sommaren!

Vi rivstartar våra månadsträffar efter en härlig sommar

Den 27 augusti kl 16.00 träffas vi på Församlingshemmet och då är det dags för Surströmming. Något som många ser som lite av årets höjdpunkt. I år sker detta i samarbeta med PRO som också ansvarar för evenemanget.

Anmälan sker till Stig 070-581 62 88 senast den 23 augusti och kostar hundringen jämt som du kan swisha till 0730607769 eller betala till bankgiro 5984-0579. Om du swishar kom ihåg att ange ditt namn på swishen.

Men, det är inte nog med suris. Det blir underhållning också av Ingemar Jämte och Valter Karlsson

Välkommen!