Årsmöte den 18 februari 2026
Välkommen på årsmöte den 18 februari 2026 kl 14.00 på kaffestugan
Hej alla medlemmar med mejl
Här kommer inbjudan/kallelse till vårt årsmöte onsdag 18/2 på
kaffestugan klockan 14.00
Mail har skickats ut med alla handlingar och det kommer att finns ett antal kompendium med alla
handlingar i lokalen i samband med årsmötet.
Föreningen bjuder på kaffe + semla och GLÖM INTE ta med ett paket då vi
säljer ett paketlotteri som vi brukar göra i samband med årsmöte och
jul/luciafirandet.
Alla hjärtligt välkomna
Styrelsen