Årsmöte den 18 februari 2026

Välkommen på årsmöte den 18 februari 2026 kl 14.00 på kaffestugan

Hej alla medlemmar med mejl

Här kommer inbjudan/kallelse till vårt årsmöte onsdag 18/2 på 
kaffestugan klockan 14.00

Mail har skickats ut med alla handlingar och det kommer att finns ett antal kompendium med alla 
handlingar i lokalen i samband med årsmötet.

Föreningen bjuder på kaffe + semla och GLÖM INTE ta med ett paket då vi 
säljer ett paketlotteri som vi brukar göra i samband med årsmöte och 
jul/luciafirandet.

Alla hjärtligt välkomna

Styrelsen