Cafe Livslust 4 maj

På Cafe Livslust den 4 maj får vi se veta mer om Norrbottniabanan. Vi håller som vanligt till i IOGT-lokalen och börjar 14.30. Fika finns att köpa!

Vi samverkar med Studieförbundet Vuxenskolan.

Välkomna!