Björken förmåner

SPF Seniorerna Björken har slutit avtal med Smart Senior

Tack vare en överenskommelse mellan Smart Senior och SPF Seniorerna Björken har du nu möjlighet att få medlemskap i Smart Senior helt kostnadsfritt. Med Smart Senior får du tillgång till rabatter från ett 100-tal företag och fler tillkommer hela tiden.

Du hittar alltid alla aktuella rabatter på smartsenior.se.

För att ta del av alla rabatter måste du först registrera dig som medlem i Smart Senior. Gå in på www.smartsenior.se/spfbjo

Du får en bekräftelse till din mailadress på ditt medlemskap och kan börja nyttja rabatterna direkt! Ditt personliga Smart Seniorkort produceras efter beställning och postas hem till dig inom ca 14 dagar. Ditt digitala Smart Seniorkort finns i smartphone och surfplatta och fungerar på samma sätt som ett fysiskt plastkort.
Så här gör du för att ta del av alla rabatter!
Ditt Smart Seniorkort finns även digitalt under "Min sida" när du är inloggad och fungerar utmärkt på surfplattor och smartphones

Medlemstidningen Extra Smart utkommer fyra gånger om året och finns att läsa
kostnadsfritt på www.smartsenior.se/extrasmart
Vill du ha den hem i brevlådan kan du lägga till den för 39 kr för fyra nummer. Det
gör du i samband med att du registrerar dig som medlem.

Om du har några funderingar kontaktar du Smart Senior medlemsservice
på telefon: 08 410 426 10 eller via mail: info@smartsenior.se – uppge SPFBJO när du har kontakt.

Här kan du läsa texten i pdf med bilder SmartSenior_SPFBJO.pdf