Sommarhälsning

Hej SPF:are

Tack för allt engagemang och fina träffar under våren.

Nu tar vi en paus under sommaren och vi vill passa på att önska alla medlemmar en glad Midsommar och en riktigt skön sommar.

Vår första månadsträff i höst blir den 27/8 då vi tar bussen till Tavelsjö Wärdshus för att äta surströmming.......

Mera info kommer på hemsidan och Facebook i början av augusti. 

Än en gång önskar vi Er en riktig trevlig sommar

Styrelsen/SPF Seniorerna Björken