Medlemsavgiften
Goda Nyheter...Lättare att betala...
Betalning via Mina Sidor Från och med 4 november kan befintliga medlemmar betala avgiften för 2026 direkt via Mina Sidor. Det är möjligt att betala via Swish, betalkort och bankgiro. Detta är en utveckling som efterfrågats länge av medlemmarna själva, och sparar dessutom resurser både för förbundet och miljön.Mer info kommer inom kort