Föreningsaktiviteter i juli & augusti!

Vill bara påminna om att vi i SPF Jössebygden finns, också under sommaren!

Den 23 juli blir det upplevelser i Fryksta,
och den 24 augusti, då blir det en resa till glasriket i Magnor!
Obs! Tidigare aviserat Söndagsfika i augusti har blivit inställt!
Läs mer i länkarna nedan! Varmt välkomna!!

Och ha en fortsatt trevlig sommar!