I morgon, den 8 maj, är det en vanlig fredag.

Det betyder att vi ses på Clevegården till elvakaffet igen för att prata om högt och lågt och lösa alla världens problem. Lars och Ing-Marie finns på plats mellan 10 och 12 och ser till att kaffet är varmt och kakorna goda.