Välkommen till "öppet hus" på Clevegården!

Vi trotsar snövädret och bjuder på kaffe/te med dopp i morgon, 9 januari, mellan 10 och 12. Precis lagom för 11-kaffet alltså! Den här gången är det Anders som brygger kaffet med hjälp av Maggan, och du träffar alldeles säkert fler medlemmar där.