Du missar väl inte öppet hus på Clevegården!
Varje fredag mellan 10 och 12 träffar du någon från styrelsen och säkert flera andra medlemmar också! Titta in en liten eller lång stund för prat och fika. Det brukar vara väldigt trevligt! Kaffe/te och enkelt fikabröd står framdukat. Välkommen!