Välkommen in på årets sista "öppet hus" på Clevegården 19/12!

Då kan du kan passa på att avnjuta 11-kaffet med lite dopp när du ändå ska till centrum och julhandla. Den här gången är det Lars som brygger kaffet, och du träffar alldeles säkert fler medlemmar där.