Ny vandring

Då gör vi ett nytt försök att vandra i "kända marker". 31/10 vandrar vi vidare i Hammar/Lerot. Hoppas vi ses 10.30 vid Hammars Folkets Hus. Tag med grillkorv så tänder vi brasan!