Hösten

Höstreflektion

Hösten är i antågande, för många en lugn och rofylld tid då vi får krypa in i mörkret, njuta av en promenad i krispig höstluft, brasa och tända ljus.
Andra upplever mörkret som hotande instängdhet och att kylan snart är här. I coronatider är vi alla påverkade av avhållsamhet i sociala relationer och aktiviteter.
Vår förening försöker, med alla restriktioner i åtanke, att aktivera våra medlemmar på olika sätt. Boulespelet aktiverar allt fler och vi har under sommaren spelat två g/vecka. Under hösten finns planer på att spela i Eda ridklubbs manege vid Norra Mon.
Vi har även andra aktiviteter som vi hoppas går att genomföra, en galakväll på Folkets Hus i Åmotfors och vårt årliga julbord, som i år blir en välkomponerad jultallrik.
Andra aktiviteter kan dyka upp under hösten så håll Dig informerad på vår hemsida.

Rekommendationer från generalsekreterare Sikström

Vi finns på facebook